Info
Politica de retur
Retur simplu si rapid de la BICOSTORE.RO
Conform OUG 34/2014, Art. 9, privind regimul juridic al contractelor la distanta „Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului”.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite în asociații asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare și doar în cazul contractelor la distanta ( orice contract încheiat intre profesionist și consumator în cadrul unui sistem de vânzări la distanta organizat, fără prezenta fizica simultana a profesionistului și a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, până la și inclusiv în momentul în care este încheiat contractul).
Formularul de retur se completează cu atenție după care se trimite către noi.
După ce se trimite aceasta notificare, se așteaptă comunicarea de către noi, telefonic sau prin email, a numărului de înregistrare a acesteia în sistemul nostru, operațiune care poate să dureze până la 72 ore.
În situația menționată aici, dvs. veți returna, în termenul prevăzut mai sus, produsul cumpărat în ambalajul original, fără să prezinte nici o urma de deteriorare, uzura sau consum.
BICO TRADING COMPANY SRL se obliga să restituie clientului sumele încasate pentru produsele returnate, în termen de maximum 30 de zile. Costul aferent transportului (retur) al produselor returnate cade în sarcina cumpărătorului. Banii vor fi restituiți în contul bancar pe care îl vă pune la dispoziție cumpărătorul, indiferent de modalitatea de plata inițială.
De reținut faptul că se vă restitui numai contravaloarea produselor, fără cheltuielile inițiale de procesare și livrare !
Conform legii, cheltuielile de expediere în cazul unui retur de produse, vor fi suportate de către dvs !
Produsele returnate trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (de preferat în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc. Legea dă dreptul cumpărătorului să returneze un produs achiziționat la distantă fără a aduce prejudicii vânzătorului.
NU se pot returna următoarele produse:
- Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi sau care nu respecta termenii de garanție;
- Produse care nu respecta termenii certificatului de garanție;
- Produse aduse pe comenzi speciale, la solicitarea cumpărătorului;
- Produse personalizate;
- Produse susceptibile a se deteriora sau expira rapid;
- Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă;
- Produse desigilate ca: produse alimentare sau de îngrijire personală, igiena casei sau personală, accesorii medicale;
- Produse desigilate în cazul achiziționării unui set ;
- Produse primite cadou la alte produse doar cu condiția unei noi achiziții;
- Produse consumabile, care prin natura lor, odată desigilate nu pot fi revândute sub nici o formă.
Următoarele categorii de produse NU se pot returna decât dacă sunt sigilate/ cutia nedeschisă/ cutia nu prezintă urme în interior ca a fost deschisă:
- Licențe software;
- Consumabile (acumulatori, cartușe imprimanta etc);
- Produse care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena (produse de îngrijire/ igiena personală, căsti, electrocasnice, etc);
- Produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar (extensii de garanții, sisteme și servere non-standard);
- Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat în categoria Servicii prestat către consumator);
Produsele care prezintă defecțiuni sau vicii de fabricație (nu defecte cauzate de utilizator ce contravin termenilor de garanție) vor fi înlocuite în termen de 48 de ore de la recepție, fără alte costuri, cu condiția că produsul să fie împachetat complet, exact că în momentul ridicării sau livrării și numai după notificarea prealabilă. În cazul în care nu se respectă condițiile de returnare, produsul vă intra în regim normal de garanție de 14 zile, conform Legii 449/2003. BICO TRADING COMPANY SRL poate percepe taxe suplimentare pentru primirea spre retur a produselor uzate, deteriorate, fără ambalaj, etc. pentru readucerea lor la starea inițială, care pot avea o valoare intre 0 și 50% din valoarea inițială a produsului.
ATENȚIE! Nu avem obligația legală de a accepta returul comenzilor peste termenul de 14 zile stabilit de lege !
- Produsele aferente unor comenzi livrate la timp, pot fi acceptate la returnare numai în anumite cazuri și numai cu o penalizare aplicata la valoarea totala de facturare
- Valoarea penalizării se calculează în funcție de pierderile legate de vânzarea că produs resigilat.
- Valoarea minima de penalizare este de 20%, iar cea maxima de 60%.
- Decizia de acceptare și/sau returnare vă fi transmisă pe e-mail împreună cu valoarea de penalizare, după recepționarea solicitării de retur. Termenul maxim de răspuns este de 48 de ore (2 zile lucrătoare).
- Termenul de restituire a banilor este de maximum 30 de zile.
Produsele vor fi returnate exact așa cum au fost livrate / primite de către dvs, cu toate accesoriile / documentele incluse, după confirmarea de primire de către noi a solicitării dvs. de retur prin email sau telefonic, la adresa:
BICO TRADING COMPANY SRL
Str. Noua, nr.48, Sibiu
Sibiu, Romania
Telefon +40745242600
E-mail: office@bicotrade.ro
Program de lucru: Luni-Vineri 9:00 - 18:00
Este OBLIGATORIU că produsele să fie returnate direct la sediul nostru prin curier rapid.
Produsele returnate prin curier nu se vor trimite cu RAMBURS !
Restituirea banilor aferenți produselor returnate se vă face exclusiv prin transfer bancar !
Vă recomandam să utilizați serviciile de curierat rapid, care permit urmărirea coletului. Nu suntem răspunzători pentru coletele care au fost greșit ambalate, pierdute sau deteriorate de către serviciul de curierat rapid, în timpul transportului către noi.
Orice conflict apărut între BICO TRADING COMPANY SRL și clienți se încearcă a fi rezolvat pe cale amiabilă prin înțelegere între cele două părți. În cazul în care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale romanești din acest domeniu, iar soluționarea conflictelor este de competența instanțelor de judecată românești. Dacă oricare dintre clauzele de mai sus vă fi găsită nulă sau nevalidă, indiferent de cauza, aceasta clauza nu vă afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odată cu lansarea comenzii, clientul acceptă fără obiecțiuni condițiile și termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeași cu a unui contract valabil încheiat.
Ultima actualizare: 15.03.2024