Info
Garanții și service
Condiții pentru produsele achiziționate de la bicostore.ro
Garanția pentru produsele care nu sunt însoțite de un certificat de garanție emis de producător/importator se soluționează la sediul BICO TRADING COMPANY SRL SRL, Str. Nouă, nr.48, Sibiu, prezentat în pagina de contact de către bicostore.ro
Produsele însoțite de Certificate de Garanție ale producătorilor beneficiază de garanție în condițiile menționate pe certificat.
Soluționarea produselor trimise pentru garanție se face prin următoarele modalități, în ordinea prezentata mai jos:
1. Repararea
2. Înlocuirea
3. Stornarea produsului defect (credit note) - produsul nu poate fi reparat sau înlocuit - contul clientului va fi creditat (încărcat) cu valoarea inițiala din comanda. Comenzile care folosesc parțial sau integral sume provenite din operațiuni de creditare vor fi livrate la sediu doar în baza prezentării unui act de identitate valid. Soldul creat in urma unui Credit Note va fi returnat într-un cont bancar
Soluționarea garanției se face in maxim 15 zile calendaristice.
Termenul de garanție este din momentul livrării produselor, conform datei menționate în factura fiscala.
Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea soluționării garanției este suportata de către FANPLACE IT SRL iar expedierea se va face prin intermediul curierului rapid Fan Courier. Orice alta metoda de transport este suportata de către expeditor.
Condițiile de garanție sunt in conformitate cu OUG 140/2021 cu modificările ulterioare
La solicitarea garanției este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (număr serial), împreuna cu accesoriile aferente și certificatul de garanție. În cazul în care produsele ajung neînsoțite de acest document, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluționa garanția.
Nu fac obiectul garanției produsele care:
1. prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc
2. au etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate
3. sunt utilizate in condiții neadecvate - tensiuni de alimentare necorespunzătoare, manipulare incorecta, supunerea la variații mari de temperatura și presiune, șocuri mecanice, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice, software parolat etc.
4. s-au efectuat setări și instalări incorecte
5. prezintă surse defecte - condensatori sparți
6. prezintă pătrundere de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor
7. prezintă intervenția mecanica sau plastică asupra produselor
8. au fost conectate sau deconectate în timpul funcționarii echipamentelor
9. prezintă virusări, rescrieri greșite de BIOS sau BIOS parolat
10. în timpul instalării s-au folosit incorect programele sau au fost utilizate alte drivere ori programe decât cele originale precum și instalarea sau punerea in funcțiune a produselor de către persoane neautorizate
Vă recomandăm realizarea de back-up periodic deoarece programele și informațiile salvate pe medii de stocare pot fi șterse in timpul operațiunilor de service.
În cazul în care produsul/produsele trimis/trimise în garanție este unul funcțional si solicitarea nu este justificata, solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse.
Operațiunile de service efectuate în perioada de garanție vor fi menționate pe un document separat (nota de intrare/ieșire), iar acestea se păstrează împreuna cu certificatul de garanție existent. Perioada de garanție se prelungește cu intervalul în care produsele s-au aflat în service.
Produsele ieșite din perioada de garanție sau cele care nu se încadrează in termenii și condițiile generale de acordare a garanției nu intră sub incidenta celor 15 zile de soluționare, termenul fiind de minim 30 zile de la data intrării în service.
Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operațiunilor vor fi declarate abandonate și predate centrelor de colectare.
Ultima actualizare: 15.03.2024